КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

субота, 22 грудня 2018 р.


Це стосується Кожного!!!  Ні одна людина з моїх віртуальних друзів ні чого так і не зрозуміла: До мене  був цікавий дзвінок:  Добрий вечір пане Валерій, мене звати Олександр я живу в Києві, але спостерігаю за вашими друзями і ніяк не зрозумію, вони що не дивились Радіо Свободи трохи уважніше. Я знаю у вас критична ситуація!!! Коли ви з вокзалу забирали біженців до себе ? Я відповідаю: З травня місяця приблизно коли почалась паніка в Луганську і Донецьку ,  може трохи раніше. Ми з сестрою дружини були в штабі біля нашого залізничного вокзалу Дніпра. Олександр мене питає: Валерій ви ходили у себе в приватному секторі питали людей про поселення біженців ? Я відповідаю : Так!!! Це біда!!! Ті люди потребують захисту їх просто будуть розпинати бандити, це люди які завжди були за Україну!!! Олександр спокійно і врівноважено каже : Дорогий Валерію! Ви себе в своєму секторі де люблять Януковича просто проявили як небезпечна людина!!! Возили і ліки і гуманітарну допомогу дуже багато патріотів, але я читав за вас газети і дивився дуже багато відео бачу одне що ніхто не розуміє що ви один з перших почали активну допомогу!!! Замовлення було від людей які по чуткам вас почули і зробили висновок!!! Якщо вас спасли біженці стукаючи в ваші двері ще цілого будинку, як пишуть газети і Радіо Свобода і всі мовчать, тому що ніхто не може читати поміж тексту ту підказку яку ви не знали! Я промовив єдине що сам відчув серці : Дякую тобі брате Олександре. Це моя відповідь .  ! Тепер ви  розумієте чому ви допомагаєте байдужістю  Януковичу і сепаратистам? Тому що  ви не хочите щоб до мене приїздили хлопці з АТО, які нікому не потрібні, у них не має родичів у Львові, Коломиї, Калуші, Тернополі ( вся західна Україна). Ці патріоти родом з Донецька і Луганська! Лідерів і тих хто вміє робити добро не люблять і своєю байдужістю стараються просто втопити, тому що ти зробив сам цього не розуміючи волонтерський центр для біженців! Дуже вас прошу  вашої допомоги, не будьте Байдужими! Дружину щоб вилікувати потрібні умови для життя !!! Допоможіть нам вижити якщо є справжні патріоти які захищають честь і гідність  нашого народу України!!!! Допоможіть  мені дуже вас прошу, потрібна ваша підтримка! Кобзар  Валерій Харченко волонтер АТО, місто Дніпро, Україна  телефон  098 505 2947!!!  Слава Україні!!!                                                                                                            VISA             ELECTRON     PrivatBank     фінансова допомога  Western Union                                                                                      4731 2191 0607 4010  карточку  гривня                                                                                                                                4731 2191 1280 8617 карточка для доларів,    ПриватБанк     SWIFT                                                   карточка для євро 4731 2191 1281 4367 ПриватБанк                                                           карточка долар універсальна 4149 6293 9855 8668 ПриватБанк      SWIFT                                   www.facebook.com/xarchenko/videos/vb.100000761756447/1147149665320414   Radio Liberty                                    
Як ви допоможете кобзарю, дай Боже щоб Святий Миколай віддячив вашій родині набагато більше!!! Многая вам Літа!!!!  

Немає коментарів:

Дописати коментар