КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

вівторок, 11 грудня 2018 р.


Звернення
кобзаря, волонтера, патріота України
Валерія Харченка до всіх не байдужих людей!

Вельмішановні пані та панове!
Увага! Це звернення - не спам!
У нас в Україні іде кривава війна з Путіним! Він є російським загарбником, який зазіхнув на територіальну цілісність та суверенітет незалежної України.Ця багаторічна, так звана гібридна війна, принесла багато горя та страждань українському народові, вона ламає долі мільйонів людей. В ній вже загинули тисячі найкращих синів та доньок України. Багато людей стали біженцями, покинули рідні домівки та оселі…
Шановні друзі! Якщо Ви не підтримуєте Путіна, дуже прошу Вашої допомоги!
Наш будинок, у якому я мешкав разом зі своєю дружиною Вікторією, був підпалений сепаратистами у 2014 році, 29 жовтня, за те, що ми знаходимося на передовій, і я підтримую армію України своїми благодійними концертами. Захисники України живляться енергією та красою патріотичної кобзарської пісні, яка глибоко проникає в їх серця та душі, надихає на безкомпромісну боротьбу з ворогом. 
На жаль, ще дуже багато людей не розуміють того, що у нас спостерігається дуже складна ситуація.
Після пожежі ми з дружиною залишилися без даху над головою. До того ж, внаслідок цього моя дружина Вікторія тяжко захворіла. У неї стався важкий інсульт. Документи і фото знаходяться у групі (https://www.facebook.com/groups/101298246707145/                              Група допомоги  Вікторії Костенко).
Зараз моє життя і життя моєї хворої дружини в цілому таке ж важке та багатостраждальне, як і доля нашої пораненої України-матері.
Шановні земляни! Ваша допомога своїм братам та сестрам стане свідченням щирої Віри в Бога. А мовчання - це є Байдужість до своїх батьків і підтримка агресивних дій та наглості Володимира Путіна, як Агресора та посланця Сатани.
Я є музикантом і люблю всі народи які допомагають нам! Я не зраджую своєї держави. І як же мені не захищати свою рідну державу Україну?!?
Шановні друзі! Не забувайте, будь ласка, що Ваша байдужість щодо братів і сестер нашої багатостраждальної Землі допомагають Путіну (якого можна вважати другим Гітлером, чи Сталіним) зіштовхнути її в пекло страхітливої ядерної війни!
Я проти ядерної війни! А Ви?
Велике прохання до Вас, небайдужих Землян,робити грошові перекази на картку SWIFT в доларах, тому що банків Пай Пал у нас немає!Не дайте, благаю, моїй хворій дружині і мені бути похованими в руїнах нашого спаленого дому!  Якщо ви думаєте що я вас обманюю приїжджайте до мене з журналістами всього світу!
Заздалегідь дякую за допомогу!
Всю інформацію про нас можна знайти в Інтернеті, досить набрати "Валерій Харченко кобзар”, моєю рідною мовою.
Мій телефон: + 38-098-505-2947. Банківські реквізити: VisaElectronPrivatBankфінансова допомога WesternUnion. 4731 2191 0607 4010 - картка в гривнях, 4149 6293 9855 8668 - SWIFT картка в доларах США.
Радіо Свобода
 https://www.youtube.com/watch?v=nFCQxnCm0yw                                                                                                                                                                           новини           Допоможіть!!!!                         
https://www.youtube.com/watchv=fqQ41B9Sw2k&feature=youtu.be                                                                        






Немає коментарів:

Дописати коментар