КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

субота, 22 грудня 2018 р.

Гімн Козаків



Щиро дякую вам   за підтримку моєї родини !!! Я вихованням 
наших 
дітей  займаюсь з 1985 року в
Україні. це стосується наших гнилих чиновників. які мені кажуть,ми вам
співчуваєм,
що вам підпалили будинок, але дуже багато
людей потребують допомоги!! Я відповідаю просто, якби ці просящі люди один раз
в своєму житті взяли з мене приклад і відвезли школу в 90х роках до Львову на
Різдво та подарували школі автобус і десяток кольорових телевізорів
, за свої зароблені гроші під чс концертів , тоді не було
Януковича!! Треба власним прикладом давати молоді виховання. На жаль у нас
тріснула труба подачі води , длі цього теба мати гроші щоб робити траншею і
міняти труби, всетаки вже пішов п’ятий
рік, життя в екстремальних умовах!!! Ви самі бачите що я за
свої невеликі кошти їздив провідати людей які помирають в пансіонаті, тому що в
них вже не має дітей. Діти в них бо загинули в АТО , або від хвороб померли...
                         
https://www.youtube.com/watch?v=nFCQxnCm0yw                                                                                                                                                                           новини           Допоможіть!!!!         https://www.youtube.com/watch?v=fqQ41B9Sw2k&feature=youtu.be                                                                       

Немає коментарів:

Дописати коментар