КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

середа, 20 грудня 2017 р.

Пісня про рушник!

Пісня про рушник. Виконує Валерій Харченко…Дорогі
браття-українці, прошу вашої допомоги. Я кобзар. Співаю пісні. Збираю
українські старовинні. Співаю й новіші. Дипломант багатьох пісенних конкурсів.
Їжд
жу до наших
хлопців в АТО, співаю їм, трохи їх звеселяю. Кілька років тому мені спалили
хату. Спалили за те, що не давав у ярок за нашими хатами звалювати сміття. Ото
мені й помстилися. Встиг винести паралізовану дружину й кобзу. Живемо в
сарайчику. Хату по-малу відбудовую, збираю по крихті, що можу. Трохи люди
допомогли. Поміняв крокви на даху. Але з сараю поки не можу вибратися. Немає
куди. Взимку геть зле, ще й дружина хвора, інвалід. Не знаю, як пережити ще
одну зиму. Молю
Вас,
не лишайте мене в біді. Мої реквізити
 
VISA



ELECTRON PrivatBank фінансова допомога Western Union                                                       
 ПриватБанк
   4731
2191 0607 4010 гривня ,
ПриватБанк   5168
7420 2289 3782 карточка для доларів,                                                              
 ПриватБанк карточка для євро 5168
7420 2480 4167

Немає коментарів:

Дописати коментар