КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

понеділок, 4 грудня 2017 р.

Дорогі мої знайомі  Друзі, Дякую за ПЕРЕПОСТИ!!!  Звертаюсь до тих хто  розуміє  рідну мову України!  Хто дійсно любить Україну і має в своїй душі добре серце ! У нас проходить зараз передвиборна  компанія і до влади ідуть ті хто забуває те що обіцяв!! Щоб бути при владі треба навчитись поважати і любити  людей так як  своїх дітей і матір ! Тільки тоді зламається система яка є гнилою! В чому проблема! Проблема проста тому що  не навчились уважно слухати і бути відповідальними в  поставлених питаннях які потрібно  вирішувати!!! На превеликий жаль мені ніхто з волонтерів  не зателефонував і не спитав Валерій  як у вас справи, чим ми можемо вам допомогти! Ніхто не може догадатись що навіть 10 гривень можна перерахувати на рахунок! Так я проживаю в місті Дніпропетровськ  який не готовий підтримати  українського кобзаря тому що в першу чергу це лінія оборони,госпіталі і біженці!!!Срашно жити коли ти один і дружина якщо тяжко хвора, кому ти потрібен!  Ось так і є ! Ніколи не забуваю мітинги і виступи представників діаспори України в Києві і Львові! Виступи в Оперному театрі міста Львів, коли покійний Чорновіл В’ячеслав піднявся з братами Горенями в перших радах і не давали мені зійти зі сцени. Сотні зустрічей в військових частинах і ночівля в казармах, школи інтернати  де  діти сироти дивились на мене як на  свого батька! Як в моїй пісні « Ой повій, повій,буйнесенький вітре! Тай над тими байдаками! Де пливуть козаки тільки мріють шапки!» Многая Літа Вам мої справжні патріоти які є і оточують мене і живуть в Україні та за кордоном!  Велика подяка всім  моїм друзям хто пам’ятає   мене все своє життя!!!Многая,многая Літа ВАМ Мої Українці! 098 50 52 947  мій телефон , кобзар , волонтер АТО Валерій Харченко, Дніпропетровськ                                           VISA         
ELECTRON     PrivatBank     фінансова допомога                                                
     гривня   4731 2191 0607 4010
 

 5168 7420 2289 3782 карточка для доларів,    ПриватБанк   перевод з через PrivatMoney термінали   QIWI  і https://www.facebook.com/xarchenko/videos/vb.100000761756447/889130781122305
https://www.facebook.com/pages/Валерій-Харченко/438597606186565              

Немає коментарів:

Дописати коментар