КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

пʼятниця, 1 грудня 2017 р.

·         Дуже прошу вашої допомоги  і підтримки в розголошенні цієї інформації в групах,
своїх сторінках і підтримки ваших друзів яких я не знаю ! Через навмисний підпал наш 
 будинок згорів , живемо  в сарайчику вже четвертий рік , бандити розраховували купити
 нашу  частину землі за копійки. На моїх руках дуже хвора людина  інвалід другої групи,
потребує уваги і догляду,їй потрібні дорогі ліки і лікування щоб позбутись тяжкої хвороби
 «бульбарного параліча» це моя рідна дружина Вікторія Костенко після важкого п’ятого 
інсульту!Прошу Вас Не видаляйте мене , передайте далі  цю інформацію!Дякую вам  за
 велику допомогу яку ви надали нашій родині!!! Ситуація в кровлі дуже тяжка 
тому що потрібні скріплення для досок,  вони подорожчали в зв’язку з курсом 
долара. На даний час потрібно зібрати 230000 гривень для купілі монтажних
 елементів монтажу кровлі, метало профіль для кровлі, цементу одна тона і піску 
для стяжки підлоги і штукатурки, матеріал для підключення електроенергії, 
підключення води,каналізації,електрообладнання і дуже багато роботи щоб 
був порядок. Я не знаю адрес фондів які знаходяться в Канаді і Америці, 
всі допомагають тільки біженцям! Це дуже і дуже складно. Постарайтеся 
підтримати мене репостами на всіх сторінках. Я кобзар на превеликий жаль 
не столяр і тепер я розумію що сучасна кровля будинка це вартість майже
 половинибудинка!! Дуже велика кількість різної доски і кріплення до неї. 
Щиро Дякую Вам мої дорогі Українці  за Репости і Допомогу на одну гривню! 
Допоможіть мені Дуже Вас прошу! Ваш Валерій Харченко кобзар, місто 
Дніпро.
·         VISA             
·         ELECTRON     PrivatBank     фінансова допомога  Western Union  
·         4731 2191 0607 4010

·         5168 7420 2289 3782 карточка для доларів,   карточка для євро 5168 7420 2480 4167   SWIFT-   ПриватБанк  кровля будинку.     https://www.facebook.com/xarchenko/videos/vb.100000761756447/984640968237952   Перший Національний!   

Немає коментарів:

Дописати коментар