КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

субота, 30 вересня 2017 р.

Многая Літа Вам Добрі Люди За термінові репости і велику допомогу нашій родині!Дорогий мій Друже Дякую Тобі що  провідали мою сторінку !!!Дай Бог тобі Здоров’я!!! Не видаляйте мене з друзів!!! Допоможи кобзарю в репостах! Я вірю тобі !!!і Доля моєї родини залежить від тебе!!Доля України залежить від твоєї небайдужості!!! Байдужість це крах, це мертві душі!!! Постарайся копіювати цей текст і розповсюджувати по групам та не забувати мене на своїй сторінці! Мені як кобзарю України боляче звертатись до патріотів фейсбуку які просто мене не чують! Питання активності нації якраз і являється обличчям України!  Як наші друзі стануть активніше так і ми всі міняємо свою долю!!! Ваша активність це захист багатьох постраждалих родин!!! Як важко просити те що залежить тільки від оточення!!! Щиро Дякую Вам мої дорогі Українці за кожну копійку яку ви перерахували на наш з дружиною рахунок! Щиро Дякую Вам мої дорогі Українці за Репости і Допомогу!
VISA
ELECTRON PrivatBank фінансова допомога Western Union
4731 2191 0607 4010 нова моя карточка по часу обслуговування !!!
5168 7420 2289 3782 карточка для доларів, карточка для євро 5168 7420 2480 4167 SWIFT- ПриватБанк 
https://www.youtube.com/watch?v=_-GNgZFRcPo  Було колись в Україні!!

Немає коментарів:

Дописати коментар