КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

неділя, 17 вересня 2017 р.

Проживаючи з дружиною в приватному секторі я люблю спокій і добрі стосунки з сусідами. Мене здивувала приватна поїздка камазів які вивозять будівельний матеріал з старих будинків після їх ремонту чи знесення ,за сто метрів від нашого будинку на вулиці Заміська , викидаючи в Червоноповстаньченську балку!!!  Її  завлили всим так в центрі міста Дніпро що там вже живуть дикі собаки!  Наша вулиця вузенька і наш будинок стоїть нижче дороги на один метр, тому що він ближче до балки.  Коли проходять намази не тільки пилюка а і вихлопні гази все це в наших вікнах, кімнатах і дворі!!. Я почав збирати підписи у сусідів щоб заборонити проїзд на нашій вулиці грузових  автомобілів. Бачу оточення після моїх листів, про заборону проїзду , дивиться на мене не дуже добрими очима. Справа в тому що в цій балці риються бомжі і наркомани в пошуках металу, банок і скарбів з розвалених старих будинків. І тут на тобі з’явився якийсь хлопець який почав війну! Всі мовчать і перелякано мені шепчуть що не потрібно зв’язуватися з такими людьми!!!  Я ім. відповідаю : « Дорогенькі! Ви прасуєте білизну і вона у вас сохне на подвір’ї , чому ви мене не підтримуєте!» , тишина у відповідь. Якось в вечорі вертаючись до дому  я завертаю в наш переулок і в мене в очах блиснула великий спалах , страшний біль в голові. Я ні чого не бачу і так мене били арматурою . Чому я залишився живий це чудо! Слава Богу мене виходила моя дружина Вікторія Костенко!!! Я щиро дякую їй за велику Любов !!! І стараюсь віддати набагато більше, вона пережила п’ять інсультів і потребує реабілітації. Тепер ви розумієте чому підпалили нам курятник випустивши перед цим курей на подвір’я !!!  Я думаю що не дуже багато людей в Україні які ведуть боротьбу до кінця! Але мені приємно що я відчуваю хоть трохи  пульс України в інтернеті!!! Тяжко хворим людям слава Богу люди допомагають ! Мені телефонувала жінка з Київа і здивувалась що ми з дружиною третій рік в такій ситуації… Я відповідаю їй що слава Богу що Києві більше людей які підтримували майдан чим в Дніпрі на один міліон громадян з серцем українця. Якщо на  день міста до нас  приїхали козаки сорок чоловік з Києва. В Дніпрі козаків більше сотні з генеральськими погонами.  Дякую  вам за Віру , Надію і Любов до нашої держави!!! Допомагайте мені хто чим зможе !!! Не будемо ми цуратись один одного!!! З повагою до вас кобзар , волонтер Валерій Харченко місто Дніпро. Тел.. 098 505 2947. VISA
ELECTRON PrivatBank фінансова допомога Western Union 4731 2191 0607 4010
5168 7420 2289 3782 карточка для доларів, ПриватБанк карточка для євро 5168 7420 2480 4167 SWIFT- ПриватБанк     

 https://www.youtube.com/watch?v=nFCQxnCm0yw

Немає коментарів:

Дописати коментар