КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

середа, 6 червня 2018 р.

отець Василій Пишний село Рубанівське

SOS!SOS!SOS! Дорогі мої друзі України , дорога діаспора України всього  світу!!Дуже прошу вашої допомоги  і підтримки ! Підтримки ваших друзів яких я не знаю ! В  мене немає іншого виходу, вибачте мене!!! Через навмисний підпал наш  будинок згорів , живемо  в сарайчику вже четвертий рік , бандити розраховували купити нашу  частину землі за копійки. На моїх руках дуже хвора людина  інвалід другої групи,потребує уваги і догляду,їй потрібні дорогі ліки і лікування щоб позбутись тяжкої хвороби «бульбарного параліча» це моя рідна дружина Вікторія Костенко після важкого п’ятого інсульту!Прошу Вас Не видаляйте мене , передайте далі  цю інформацію! Без вашої матеріальної підтримки ми в скрутному становищі !!!  З повагою до вас кобзар України Валерій Харченко..  (підтримайте мене розповсюдженням цієї інформації,розміщуйте на своїх сторінках і передавайте друзям, потрібна ваша увага) мій телефон 098 50 52 947.,!! Щиро Дякую Вам мої дорогі Українці  за Репости і Допомогу! Ваш Кобзар і волонтер АТО.   



VISA         
ELECTRON    
PrivatBank     фінансова
допомога 
Western
Union  
4731 2191 0607 4010  гривня
5168 7420 2289 3782 карточка для доларів,   карточка для євро 5168 7420 2480 4167   ПриватБанк  
                                                                                                                         
http://meest-online.com/diaspora/usa-diaspora/kobzar-valerij-harchenko-prosyt-dopomohy/                                
МІСТ
-Online                        https://www.facebook.com/xarchenko/videos/vb.100000761756447/1621038387931537/    Новини 9
каналу Дніпро                              
             

Немає коментарів:

Дописати коментар