КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

четвер, 26 жовтня 2017 р.

Дорогі мої Друзі!!! Літом до мене приїхав хлопець який був в АТО поваром! 
Ми з ним познайомились після концерту в 20 бригаді! Попросив мене щоб я його пустив до себе 
жити, і пообіцяв мені допомогти в відновленню нашого з дружиною будинка!! 
Правда Бог йому дав Дар розуму в будівництві у всіх напрямках, але він трохи його
 затягував причина проста на всіх шабашах де він був він пропивав всі гроші і довго 
виходив з похмілля… На свято Покрови він втік і я лишився з матеріалом для крівлі будинку
 який може пропасти за зиму!! Звати повара з АТО Володимир Петрович, призвища його я не
 пам’ятаю ! Дуже вас прошу допоможіть мені розіслати в фейсбуці  інформацію щоб ми 
могли зібрати 10000(десять тисяч) гривень! Потрібно нанімати професіональних кровельщиків 
щоб перекрити будинок! За зиму пропаде весь матеріал! Прошу Вас Не видаляйте мене , 
передайте далі  цю інформацію! Без вашої підтримки ми в скрутному становищі !!!  
З повагою до вас кобзар України Валерій Харченко..  (підтримайте мене розповсюдженням 
цієї інформації,розміщуйте на своїх сторінках і передавайте друзям, потрібна ваша увага , 
адреси доброчинних фондів)мій телефон 098 50 52 947., телефон також можна заправляти  
хто стільки зможе!! Щиро Дякую Вам мої дорогі Українці  за Репости і Допомогу! 
VISA                
ELECTRON     PrivatBank     фінансова допомога  Western Union  
4731 2191 0607 4010

5168 7420 2289 3782 карточка для доларів,   карточка для євро 5168 7420 2480 4167   SWIFT-   ПриватБанк   https://www.facebook.com/xarchenko/videos/vb.100000761756447/984640968237952   Перший Національний!   

Немає коментарів:

Дописати коментар