КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

понеділок, 10 квітня 2017 р.

Дорогий мій Народ України!!!                                                                                                                                  Коли ми спілкуємось і стараємось знайти спільну мову всі чомусь розповідають за гостинність Грузії, Литви і нашої рідної України! Перебуваючи в Коломиї на святкування 125 річчя, нашого письменника Чайківського  книга « За сестрою».  Після конференції  і мого концерту я познайомився з його внуком  і пішли ми разом по місту Коломия, розмовляючи про майбутнє нашої держави і сподіваючись на те що не будуть розриватись наші дружні відносини і братні почуття не дивлячись на велику відстань між областями України. Ясно що рівень культури і духовності неможливо порівняти з тим містом де я проживаю.   500 річчя січі це було перше свято яке в наших  душах  відкрило близькість  наших сердець. В 90х роках сидячи на копійках і купонах ми робили  більше в мільйони разів чим зараз, тому що не були байдужі один до одного . Не було в ті часи мобільних телефонів і електронної  пошти але у нас жила душа гордості і поваги. Ніколи не забуду як ми знайомились і швидко обмінювались адресами запрошуючи один одного з великою радістю.  Зустрічаючи  діаспору в купонні часи всі дають адреси і питають тебе чим можна тобі допомогти.  І коли мене віз до дружини в реанімацію 16 лікарні грузин( родом з Тбілісі), він був шокований від того що побачив, де ми живемо. Каже мені :  Валерій мені  не потрібні від вас гроші,  в нашій державі люди не народжуються байдужими ми допомагаємо   один одному завжди. Після таких слів я зрозумів велику різницю в психології  відданості справжніх друзів . Нехай ваші репости і гарячі серця дадуть підйом небайдужої нації  до ближніх ваших друзів і не забувайте свого барда і простого кобзаря що він не один! Є Ви!   Допомагайте хто чим зможе  і всі журналісти які мають честь і совість українця ,віру  в чистоту і перемогу Добра над злом і заздрістю   підтримають нас коли ми разом! Ми Завжди Разом!!  Допоможіть!!!   VISA         
ELECTRON     PrivatBank     фінансова допомога  Western Union  
4731 2171  1429  5338  
5168 7420 2289 3782 карточка для доларів,    ПриватБанк   перевод через PrivatMoney термінали   QIWI  і QIWIWalle

ОЩАДБАНК  4790 7000 0202 7994  АЛЬФАБАНК 5168 0011 9437 1741                               www.facebook.com/xarchenko/videos/vb.100000761756447/1119700848065296      https://www.youtube.com/watch?v=IjrFPTYRko0&feature=youtu.be                                                    

Немає коментарів:

Дописати коментар