КОБЗАР  ВАЛЕРІЙ ХАРЧЕНКО

ОФІЦІЙНА СТОРІНКА КОБЗАРЯ З ДНІПРА ВАЛЕРІЯ ХАРЧЕНКА

понеділок, 18 липня 2016 р.

Дорогі  мої  друзі,колеги і патріоти України!!! Я знаю що іде війна і нам в даний
час всім дуже важко…  В даній ситуації щоб її вирішити  потрібна єдина ваша
допомога.  Так ви дійсно допомагаєте мені і моїй дружині витримати цей  складний
екзамен  який приходиться  вирішувати  в своєму житті. Єдина надія це на постійне
розголошення цієї інформації  і вашої допомоги. Мені спалили будинок і  я лишився
всього, дружина  моя на даний час після такої тяжби має бульбарний  параліч( не
може говорити і їй дуже важко їсти)Я забрав її з реанімації, доглядаю її як ви своїх дітей і внуків, кидати дружину я не збираюсь.Ціна нашого життя це ваша Любов і небайдужість до Нас. Кожна ваша копійка це шанс не поховати нас з дружиною!
Для відновлення будинку і продовження лікування Дружини  моєї  Вікторії потрібна духовна  і
матеріальна підтримка.  Висилаю  всю інформацію  про  себе ,також набравши  в  Gogol
 Валерій Харченко кобзар,  можна  бачити  всі новини за мою долю. Щиро  дякую  Вам ,
з повагою  Валерій  Харченко Лауреат  Міжнародних Фестивалів  Оберіг  м. Луцьк.
Моя  адреса.
Валерій Харченко
Вулиця   Заміська  буд.39 – 1
Місто Дніпропетровськ    49069
Тел.. 098 505 2947, 066 237 9122,063 861 6466. VISA ELECTRON PrivatBank фінансова допомога ПриватБанк  4731  2171  1429  5338      
 5168 7420 2289 3782 карточка для доларів   http://harchenko112222.blogspot.com/                                                                                                                         
Адреса Дніпропетровськ 49069 Нова Пошта  20 вул. Героїв  Сталенінграду буд. 3 для
гуманітарної допомоги після пожежі Харченко Валерій
Володимирович тел. 098 505 2947      Skype harchenko19910824  

Немає коментарів:

Дописати коментар